Akciové ponuky
 Peračník Herlitz Smart Jednorožec
6,66 € bez DPH 7,99 € s DPH 8,99 € s DPH
 Zástera na výtvarnú výchovu Motorka
4,16 € bez DPH 4,99 € s DPH 6,30 € s DPH
 Herlitz školská taška MIDI Srdce 11438132
35,- € bez DPH 42,- € s DPH 50,- € s DPH
 Batoh be.bag airgo drak 11438066
32,50 € bez DPH 39,- € s DPH 59,- € s DPH
 Frozen školský batoh magic
48,08 € bez DPH 57,69 € s DPH 64,- € s DPH
Výrobcovia / značky
Úvod Spôsoby platby a dodanie tovaru Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Ako postupovať pri reklamácii

 

1. Poškodenie tovaru pri preprave

Tovar je pri doprave bezpečne zabalený. Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte stav obalu a v prípade poškodenia obalu, skontrolujte tovar. Ak zistíte mechanické poškodenie tovaru, tovar nepreberajte, Ak zistíte mechanické poškodenie zapríčinené prepravou až po rozbalení tovaru, prípadne pri prvom použití (do 1 dňa od doručenia), okamžite nám túto skutočnosť nahláste. Neskôr nebude reklamácia mechanického poškodenia zapríčineného prepravou uznaná.

 

2. Vrátenie alebo výmena tovaru do 14 dní.

 

2.1 VRÁTENIE TOVARU

 

Milí zákazníci, ak tovar nespĺňa Vaše požiadavky,  môžete nám ho do 14 dní od doručenia k Vám, v pôvodnom obale a nepoužitý vrátiť späť.

 

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č.
108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote váš list o odstúpení od nákupu tovaru spolu s originál dokladom o kúpe doručený predávajúcemu. List môže byť priložený k tovaru, doporučujeme Vám ho poslať doporučenou poštovou zásielkou /nie dobierka!!/. Odstúpenie od zmluvy nemôže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie.

 

POSTUP:

• Tovar nám prosím zašlite najneskôr do 14 dní od doručenia. 

• Priložte list o odstúpení od kúpy tovaru, kde uvediete:

• Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

• v prípade, že požadujete vrátiť peniaze na účet, tak uveďte číslo účtu, v prípade, že si prajete vrátiť peniaze
formou poštovej poukážky, uveďte nám danú skutočnosť do priloženého listu,

• číslo faktúry,

• Váš podpis a dátum. 

• Späť s tovarom nám zašlite aj originál doklad o kúpe.

• Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení
nepoškodil alebo nezašpinil.

Adresa pre doručenie :

Redimo spol.s.r.o.

Píniová 12

Bratislava

821 07 

 

 

Žiadame Vás, neposielajte tovar na dobierku ! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné.

 

Podľa spomínaného zákona sme vám povinní vrátiť sumu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy, avšak, bežne vybavujeme vrátenie platieb v dobe kratšej ako 14 dní prevodom na váš bankový účet .

2.2 VÝMENA TOVARU:

Milí zákazníci,

ak tovar nespĺňa Vaše požiadavky a radi by ste vymenili za iný tovar, môžete nám ho do 14 dní od doručenia k Vám, v pôvodnom obale a nepoužitý zaslať späť na výmenu.

 

POSTUP:

 

• Tovar nám  zašlite najneskôr do 14 dní od doručenia.

• Priložte list, kde uvediete:

• Vaše meno, adresu a telefónne číslo,

• názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktiež názov, kód produktu, veľkosť po prípade farbu produktu, za
ktorý chcete tovar vymeniť.

•  číslo faktúry,

• Váš podpis a dátum.

• Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.

• Tovar zasielajte v pôvodnom obale /v pôvodnej krabici, alebo inom pôvodnom balení/, tak aby sa pri doručení
nepoškodil alebo nezašpinil.

• Adresa pre doručenie :

 

Redimo spol.s.r.o.

Píniová 12

Bratislava

821 07

 

POZOR: Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru. Vymenený tovar Vám bude zaslaný v čo najkratšom možnom termíne na Vašu adresu na dobierku za cenu poštovného(pozri dopravu)pre SR .

Pri výmene alebo vrátení  tovaru,  náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí zákazník/objednávateľ/. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

 

Je nutné dodržať hore uvedené základné podmienky.

3. Uplatnenie reklamácie

Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, napíšte nám na e-mailovu adresu
info.berinjela.shop@gmail.com a počkajte na pokyny ako postupovať. V prípade pokynov s doručením na našu adresu je potrebné, aby ste tovar doručili vrátane faktúry na našu adresu. Doručiť tovar k nám môžete prostredníctvom Slovenskej pošty doporučene 1. alebo 2. triedou. Tovar odporúčame poistiť, za stratu nezodpovedáme. Neposielajte tovar na dobierku!!!!

Reklamácie posielajte poštou na adresu :

Redimo spol.s.r.o.

Píniová 12

Bratislava

821 07


• Do zásielky nám prosím uveďte príčinu reklamácie . 
• Priložte kópiu faktúry alebo príjmový pokl. doklad 
• Ďalej priložte presnú definíciu vady, poškodenia a miesto ak sa dá označte

• V prípade, že reklamáciu uznáme, uveďte aj vaše číslo účtu, kde peniaze vrátime, prípadne nás upozornite, že máte záujem o ten istý tovar /v prípade, že bude ešte dostupný/
• Žiadame udať aj V aše číslo telefónu, email, aby sme mohli reklamáciu expresne vybaviť a podať vám o nej informácie
• Zákazník je vždy informovaný max. do 5 pracovných dní , od dodania reklamácie / emailom, telefonicky /

Pri tovare, ktorý je potrebné zaslať na posúdenie alebo opravu výrobcovi si vyhradzujeme právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie o dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave/30 dní/.

Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený na www. berinjela-shop.sk. Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná, pri neoprávnenej reklamácii ste povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.

Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením tovaru, v dôsledku bežného opotrebenia veci, využívaním tovaru v nevhodných podmienkach alebo ak bol prevedený zásah do tovaru inou než oprávnenou osobou.



Dôležité informácie, ktoré by ste mali vedieť pri uplatňovaní reklamácie

  • Na tovar predaný odo dňa 01. 04. 2004 platí zákonná záručná doba 24 mesiacov.
  • Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na vadu, kvôli ktorej bola dojednaná nižšia cena.
  • Ak pri reklamácii dôjde k výmene tovaru, záručná doba začína plynúť znova od prevzatia novej veci. To isté platí.
  • Ak ide o vady, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu do 6 mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia určenej záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.
  • Spotrebiteľ má právo, aby bola jeho reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia veci predávajúcim. V prípade, že predávajúci túto zákonnú lehotu nedodrží, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či bude požadovať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (§ 623 OZ).
  • Pri odstrániteľnej vade má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
    Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady (opravy) vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to  kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. /Pri výmene tovaru si zákazník hradí náklady poštovného,
  • cesta k predávajúcemu/zaslanie chybného produktu/ a následne si hradí /zaslanie nového produktu/dobierka/výška poštovného/. Pri výskyte neodstrániteľnej vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí). Záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.
  • Pri uplatnení reklamácie je potrebné predložiť doklad o kúpe.
  • Spotrebiteľ nemá ďalej používať vec, na ktorej zistil vadu.
  • Opotrebovanie charakteristické pre daný materiál alebo použitie sa
    nepovažuje za vadu.





















 

Spôsoby platby

 

 Prostredníctvom platobnej brány akceptujeme nasledovné druhy platobných kariet: